Aflevering af genstande til museet

Har du en genstand, du gerne vil forære Magasin du Nord Museum?muffe

Magasin du Nord Museum indsamler og bevarer genstande, der belyser Magasin du Nords historie. Har du en genstand fra Magasin du Nord, som du ønsker at forære museet, er vi interesseret i at få så mange oplysninger om genstanden som muligt. Vi vil gerne vide, hvem der har anvendt den, og hvor og hvornår den er blevet brugt.

Det hænder, at Magasin du Nord Museum får tilbudt genstande, vi må takke nej til. Vi har et begrænset antal magasinplads og indsamler efter bestemte formål og kriterier. Det er derfor en fordel, hvis du kontakter museet på forhånd, når du vil forære museet en genstand.

Når genstanden afleveres på museet, skal der udfyldes en indkomstseddel. Download sedlen her. Indkomstsedlen kan sendes elektronisk i en mail til bst@magasinmuseum.dk eller vedlægges genstanden ved aflevering.

OBS! Større genstande tages kun imod ved forudgående aftale.

Nogle gange søger vi efter bestemte genstande. Du kan se hvad vi efterlyser her.

magasin bil